SNORY SNOR

Jag bara snorar å snorar. Var länge sen jag var förkyld nu så det var väl dags antar jag. Var väl alla spänningar inför provet som släppte, brukar vara så. Tror bannemej jag blev sjuk efter de förra provet också. Att man kan gå å oroa sig för ett prov? Men betalar man 1700 kronor för ett jäkla prov som man inte alls typ kan plugga till så vill man gärna att det ska gå bra.

Så ingen spinning idag. Hade inte kunnat gå ändå eftersom det var ett specialprogram idag på 100 minuter som startade halv 6. Har tennisträning mellan 5 och 6 så hann tyvärr inte. Men förkylningen stoppade mig ändå. Fast spelade tennis 1 timma. Var bara matchspel hela träningen. Vi var typ inga där så därför blev de så. Vi var 6 utav 16 personer, vart är tennisklubben påväg??


KOMMENTARER:
Postat av: Raisa

åh älska ditt hår din jävel >.< röstade på dig BTW lixom :P



2010-03-22 @ 19:30:19
URL: http://raisa.blogg.se/

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0