VALBORG I BILDER

Kan ju börja med att det väl den konstigaste festen och människorna jag varit på. Men det lyckades bli en jäkligt lyckat kväll ändå utav någon underligg anledning. Haha allt från hästnördar till komvux människor. Jesus asså.


Johanna påväg till festen, peppe!

Här var håret fortfarande platt.

Folk och lite mer folk.

Stina och Sofia "håret".

Under ett samtalsämne som inte ska nämnas.

Fredrik, Johanna och Viktor! :D

Fick äntligen mitt efterlängtade lakrits...

..och johanna sin choklad!

OCH en klassisk bild får avsluta. Och här ser vi att håret Inte var så platt längre, ne!


KOMMENTARER:
Postat av: Marcus Å

Jodå, det är fint med mig. Hade du en trevlig valborg? Av bilderna att tolka hade du det..

2010-05-04 @ 06:39:40
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: johanna

hihihi, älskar sista bilden. kanske ska sätta upp d en på min bildvägg på kontoret? HAHA :D

2010-05-04 @ 12:20:29
Postat av: JOSEFINE

Det kanske du borde ;)

2010-05-04 @ 12:32:18

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0