JAAAAA, LYCKA!!!!!!!!

Idag är en bra dag. Tentan är gjord som det kändes bra. Men ryktena säger att de som rättar denna tentan tydligen är "väldigt" stränga så ska väl inte hurra än så att säga. Och sen gick jag in å kollade min NEUROFYSIOLOGI som jag var helt säker på att jag kuggade, men nej, jag klarade den!!! :D:D:D:D Weeii! Så jäkla gött. Eller i alla fall enligt ladok. Så på måndag kan jag våga hämta ut tentan och hoppas de står ett G på den med! ;D

Nu ska jag städa min lägenhet som ser ut som faan. Sen ska jag nog åka till vänersborg igen. Försökte få med lite folk på öl ikväll men de var de vanliga "jag ska bort, jag ska ha besök, jag ska hem, men efter nästa tenta"! Så då gör jag samma sak!! :D



Så här lycklig kan man säga att jag är. Och nu är jag leeeedig hela hlegen också! FREEEEDOM!


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0