VARNING; WARNING

Ät inte Singoalla samtidigt som du pluggar. Jag mår illa... Det blir liksom att man sitter å mölar i sig samtidigt som man läser, och efter en stund inser man att paketet är slut. Inte okej, egentligen!

Det slog mig förrut att jag snart fyller år, hihi! Okej, det är en månad kvar men ändå, JAG FYLLER SNART ÅR! Sist kvar av alla, typ! Nä Linda är ju kvar sen också! Och nu hänger jag ju med en del 91or så jag klår ju dem också iofs...

Nä nu ska jag gå å må lite dåligt igen, sen ett sista pluggryck för idag och sen greys anatomi. Passande nog är källan i några av våra powerpoints GRAYS ANATOMY, tycker jag livar upp vardagen i alla fall med en procent!

KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0