FINBESÖK OCH DÖDSTRÖTT

Imorse var jag fasen dödare än dödast. Hade hellre legat kvar så att säga... Och jag var inte ensam om det när jag kom till föresläning. Josefine och Josefin satt å gäsapde i takt kan man säga. Några somnade osv. Som tur var så slutade vi klockan 11 och föreläsningen var inte speciellt avancerad för första gången den här kursen. Kanske beror på att han som föreläste är grym! Alla kommer klara hans frågor. Lätt!

Ikväll får jag finbesök från Vänersborg. Filippa kommer garanterat, och sen kanske Lisa och Johanna kommer också. Mer än så vet jag icke! Ska visa mitt crip här. Nu plugg, plugg, plugg! Kanske ska försöka lära mig något idag. Men först, en nap!



Dagens "outfit" också, så att säga!


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0