MASS-SHOPPING

Idag kom svaren från den första skrivtentan. GODKÄND! Gött. Anatomi - Check! Så då tänkte jag unna mig lite shopping. Gick in på H&M och självklart fanns de huuuur mycket som helst. Och vem har letat efter en tjocktröja som en idiot? Vad fanns de för mååånga av nu. Köpte en i alla fall. Ska fundera på färgen. Fråga mamma å sådär. Sen gick jag till Monki och köpte en skjorta också! Kunde nog köpt 100 grejjer till, och då är jag ändå SÄMST på att hitta grejjer. Jisses!

Ikväll ska jag vara själv. Helt själv. Kul. Eller hela helgen. Alla har åkte hem i helgen typ. Alla i klassen å sådär. Så jag får väl plugga. Käka godis. Träffa syrran kanske? Ajja. de var de! Slänger kanske upp bilder på köpen sen då!

KOMMENTARER:
Postat av: Anonym

JA! Släng upp :) Haha, du kanske har lärt dig ett och annat när vi var ute sist ;)

2010-10-08 @ 18:26:00

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0