NOT MA' THAAANG

ostsås asså. Fy, usch å blä vad äcklig den är. Mamma hade köpt en sån där färdig ostsås när jag flyttade och tänkte jag skulle testa den nu, och bläääääääää. Det var ju för fasen blåmögelost i...Och nu måste jag ha pasta, köttbullar å äckelostsås som matlåda imorgon. Får nog dränka skiten i ketchup.

För övrigt hade vi väääärldens jobbigaste jäkla föreläsning idag. Så hääääääääääääääääääär mycket och bara om en jäkla cell, den där cellen förföljer mig bannemig. Hur mycket kan de finnas å veta??

Sen har jag klippt mig idag också. Det blev väl i alla fall bra. Blev så trött på att jag fällde så mycket så klippte av en bit. Är väl iofs ändå bara jag som märker de som vanligt ändå... :P




KOMMENTARER:
Postat av: linda

mycket efterlängtad bild! ;)

2010-10-19 @ 19:15:16

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0