OLYCKAT LYCKAT!

Gårdagen blev ju inte riiiiktigt som det var tänkt. Bowlingbanorna vak bokade för 25 pers, hur många dyker upp? 13 ! :P Så jäkla torrt, men kvällen blev jäkligt nice tillslut ändå. Efter bowling drog vi ett litet gäng å satte oss på en pub. Tjötade, drack öl osv. Lärde känna några nya i klassen som jag inte hälsat på innan, tragiskt att man inte hälsat på alla än. I alla fall satt vi väl där i några timmar skulle jag tro, sen drog vi oss in mot Burger king där vi flesta sen gav upp för kvällen...

Så idag. EN ledig dag. Njuuut, för sen är de påt igen i 3 tuffa veckor! Denna gång är det fysiologi på schemat! Ja det var väl de. Nu ska jag städa, laga mat, diska, ja sånt man gör när man är vuxen ;) Sen ska jag bara deeega framför tv.n!!!

Lyckades bara ta en bild igår. Fråga mig inte varför. Men ganska klockren ändå!


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0