SCHLETET VÄRRE

Gaah. Slutade skolan kvart över 4 idag, var inte hemma förrän klockan 5 för jag var tvungen å ta en liten omväg hem för det var typ kajkobajko med spårvagnen. Bärjade iofs inte förrän halv 11 idag men var ju ändå tvungen att åka in till stan halv 10 för att ta TBC sprutan. Så nu är de gjort också. Går lika länge imorgon :O Döden å gå till 4 en Fredag? Hur tänkte dem där? :P

Nu ska jag i alla fall iväg å roa mig igen. Snart sitter man där med en Öl i handen på Viktoria. Känner att det är typ "veckan för å roa sig" den här veckan eller nåt. På lördag är det ju fest hos kajjan också. Jag längtar, enormt! :p


Såhär schleten blir man av student livet. Warning, warning!!
Oh det hagla imorse också. Sviiinigt kallt. Men hemma i Vbg och resten av sverige har de snöat. Jag är aviiiiiis!


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0