SKEEET "JOBBIG" SKOLDAG

Idag har vi bara haft 3 timmars lab i skolan. Vi skulle hitta våra nerver typ, känna känsel när man sluter blodet osv. Jag behövde inte göra så mycket eftersom jag var "försöksperson" i en cykel grej. Så jag åkte inprincip till skolan. Satte mig på en träningscykel och cyklade i 30 minuter med 90% kraft ungefär. Var en konstig upplevelse att sitta å svettas å cykla medan alla andra höll på med massa annat. Sen skulle lite tester göras och sen drog jag å duschade och sen gick vi igenom resultaten och åkte hem ungefär. Rätt annorlunda dag.

Snart ska jag ner till stan. Ska träffa upp Robin, Jojjis och Sofia. Kan behöva rensa hjärna lite. :) Ha en bra kväll!

Också lite kärlek från mig till er! ;)


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0