TRÄNINGSVÄRK OCH TENTAÅNGEST

Just nu är det inte mycket positiva tankar i hövvet. Har träningsvärk som en gnu i vaderna, tror inte jag vill veta hur jag fick de faktiskt. Sen imorgon är det dags för tenta 1 av 2 i anatomi. Gaah. Som tur är så får jag väl tänka positivt att det faktiskt är en rätt "lugn" tenta. Är ju trots allt bara 4 frågor och de är praktiska! Så det ska nog gå bra!

Idag gjorde jag min ANDRA vurpa i skolan. Lika klantigt som första gången. Men jag ramlade begaligt, och vi kunde få oss ett skratt. Hur vurpan gick till den här gången behöver vi inte ens ta upp...

Hur som helst. Längtar tills på måndag klockan 1. Nu ska jag köra sista pluggrycket! Wish me good luck!

KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0