ABOUT ONE DAY

Kan ju börja med att säga att bion igår med Robin var helt okej. Den hade sina toppar å sina dalar. Idag var det återigen dags för föreläsning. Kan ju säga att det inte var de högst tempot på föreläsaren idag heller. Blev föreläsning varvat med alfapet, as always? Inte för mig då så som inte har en så häftig telefon. Men jag kan bidra med min ordkunskap emellanåt.

Efter skolan var det tänkt att solen skulle ha stannat kvar så Jag å Karro kunde fika i solen. Det blev en fika utan sol men mysigt de med. Satt å tjötade skit en stund och det är ju aldrig fel. :)

Nu är jag hemma i alla fall. Ska vänta en stund och sen dra till gymmet. Gillar å dra dit lite senare så man slipper fightas om maskinerna.


Ojoj vad vi inte kände varandra här egentligen, snaaaart ett år sen nu! ;)


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0