BACK TO REALITY

Hej mina små älsklingar!

Som ni vet har jag ju varit hemma i Vänersborg i helgen och då väljer man inte riktigt att sätta sig vid datorn faktiskt. Det är ju alltid en fördel. Fredagskvällen började med en sjukt bra musikal, skönheten och odjuret, som estetprogrammet på gymnasiet gjorde. Jag satt liksom bara å väntade på att någon skulle sjunga falskt till slut, men de kom liksom aldrig!

(vi var ju mest där för å stötta Oscar i från början. Syster Sofia har ju promotat honom rätt bra ;) )

Sen blev det utgång. Eller ja. Eftersom de stänger 2 i den lilla staden och vi kom dit vid 1 så hann vi typ gå in köpa en shot och sen åka hem. Så den där shotten slog väl till lagom när man var hemma igen...

Lördagen blev först lugn. En sväng till Överby med mamma. Sen på kvällen blev det förfest (dock nykter kväll för mig) följt av lite bowling på buddys. De var nice. Jag vann. Det var ännu mer nice!

Idag är det Jojjis födelsedag. Så åkte ut till landet en sväng. Åt lite. Åt lite till och lite tårta på de också. Sen lite skitsnack där ett tag för att sen bege mig hemåt igen. Kommer hem. Inser att det bara går bussar till göteborg fortfarande. Inser att alla bussar ska ta 2½ timma förutom den sóm skulle avgå om 10 min. Slänger mig in i bilen och kommer med den som "bara" tog 1½ timma. Så nu är jag äntligen hemma.



Ett alldeles för långt inlägg minsann...

 


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0