DAGS ATT DEKLARERA

Yes jag kommer bli rik till midsommar. Fick nu reda på att jag kommer få tillbaka hela 709 kronor. Shit asså. Skumpa nästa? Skämt åt vänster... Men man blir väl glad för det lilla. Kunde inte ens komma på att jag jobbat något, men jobbade ju en hel del förra våren faktiskt!

Idag har jag varit på Mölndals sjukhus en sväng. Inget allvarligt med mig alltså. Utan vi skulle ha vårt första patient möte och det gick väldigt bra så. Tillfälligt finns det inte så mycket mer å säga. Ska gå till affären snart å handla diskmedel å schampoo, kul utgifter!


Hittade en väldigt läcker bild på facebook också från i lördags...


KOMMENTARER:
Postat av: Stina

Jag har inte gjort min deklaration ännu. Ångest! Det verkar så jobbigt.

2011-04-26 @ 15:10:37
URL: http://redovisning-umea.se

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0