KANSKE ÖVERTRÄFFAR JAG MIG SJÄLV?

Detta är nog någon som borde skrivas ner så därför gör jag det nu. Jag håller på att baka bröd. Ja ni läste rätt! JAG BAKAR BRÖD! Kanske kommer jag återigen överträffa mig själv? Återstår att se. Degen håller i alla fall på att jäsa nu så det är ju en bit på vägen.

Ikväll blir det utgång. Planen var at dra ut med några SG. Men förhinder med sjukdomar å grejjer har dykt upp så det blir att luta sig tillbaka mot de alltid partytrogna vbgarna! Det blir kanske någon förferre, sen Bee och sedan Park Lane. Kommer förhoppningsvis bli AWESOME, kan de bli annat med oss??


Kan de hända att det blir en repris från denna kväll? Kanske inte samma mängder alkohol........


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0