LAPAR SOL

Egentligen förbjudet att vara vid datorn en sån här dag men har lite paus i från solen eftersom jag lyckats bli lite smått röd i fejjan! Höhö!

Har i alla fall varit på stan med Sofia å Malin. Först käkade vi lite pizza de hade med sig. Sen gick vi bort mot trädgårdsföreningen och satt bara å gassade i solen ett bra tag. Sen var det ju tvunget att bli en mjukglass. Sen göttade vi oss lite till och sen skiljdes vi åt.

När jag kom hem upptäckte jag den brillianta idén att öppna upp en av glasfönstren på balkongen så satt där och solade hela överkroppen i en timma ungefär. Hur gött som helst, helt vindstilla! Sen var jag som sagt tvungen att gå in för att inte bränna sönder fejjan!
 


Snygga vänner!


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0