MÅNDAG 4 APRIL

Tjänna solstrålar!

Idag började dagen 10.30 med en ny kurs i skolan. Då var det mulet. 16.00 slutade dagen och då var det sol. Nu heter kursen bedömning och behandling så snart kan jag börja svara på frågor hur jag ska behandla era små skador!

Ska snart kila iväg å träna lite. Har ju legat på latsidan i en vecka nu så äna dags å ta tag i det där igen. Känns så himla meninglöst att dra å springa på gymmet när det är så bra väder ute, men vet inte riktigt vart jag vågar springa på Hisingen. Så det får bli löprunda ute när jag är flyttad till Guldheden! :)


Tog hem solbrillorna från förra sommaren också. Har äna saknat dem lite ändå!


KOMMENTARER:
Postat av: Saddam

Snygg lampa måste jag säga! Är det Ikea Brasa?



// Adam

2011-04-07 @ 18:05:15
Postat av: JOSEFINE

Ikea är det i alla fall. Sen vad den heter vet jag inte :P

2011-04-07 @ 18:27:20

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0