SPRING, LÖVLY SPRING

Nu har jag kommit innanför dörra här. Har varit i skolan och haft lite dugga idag och sen börjat gå igenom nedre extremiteten. Vid halv 3 var skolan slut och jag drog förbi Vasastan och joinade Joao och Erik som satt å gassade i solen. Blev kvar där lite längre än planerat, vi drog vidare till Bee en stund och satt där å stekte i solen. Himla trevligt vettni! Nu är jag hemma å vänder å sen ska jag på bio... Den där filmen Rio. Jag kommer döö! Handlar ju för fasen om fåglar?? omg, omg, omg... :D

Imorgon slutar jag ju i alla fall 12 och om vädret håller vad de lovar är det samma gassiga väder då. Så hoppas jag kan få sola lite mer då! Hörs imorgon igen.


Är jag lik den här också tro?


KOMMENTARER:
Postat av: Evelina

Hahah! vem är det måste kolla upp så jag kan svara? pusselipuss

2011-04-19 @ 00:12:54
Postat av: JOSEFINE

Det är huvudfigurren i filmen RIO

2011-04-19 @ 19:59:43

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0