VART HAR JAG TAGIT VÄGEN?

Hej vänner! Ni kanske undrar vart jag tagit vägen? Eller inte...? Har i alla fall varit typ konstant sysselsatt sen i lördags klockan 12 eller nåt. Först var det ju Malin time följt med utgång, sedan vaknar vi alla på olika håll möts upp för brunch vid halv 1 och sedan drar vi till espresso house och steket i solen några timmar, sen åkte jag hem till syrran en stund, lagom tills jag hade kommit tillbaka hem ut på Hisingen ringer Robin och jag åker in till Bee och dricker ett glas vin typ och idag var det upp med tuppen och dra till skolan hela dagen. Puh! Vilka dagar! Underbara dagar!!


Jag å massa snyggingar från Bee i lördags...

ÖVERRASKNING... Haha. Jojjis, Jag och Viktor!

Hittade även den här bilden på facebook på mig å Erik!

Jag lovade ju att slänga in lite bilder från lördagskvällen också. Det kommer ev. senare. Kika in då!


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0