YO FUCKERS

Hej på er. Idag började jag inte förrän halv 12 i skolan, så det var gött med en redig sovmorgon! Blev dock väckt av att de ringde från Vattenfall vid 9. Nu är sommarjobbet klart från 20 juni till 15 augusti, med undantag från v. 27. Så är det någon som ville åka utomlands då? Let me know! 

Idag fick jag även hem bikinin som jag beställt. Rätt dag å få den? Njea. Pisseregn ute. Har även beställt klippning så imorgon ska jag äntligen klippa mig!!

Nu ska jag snart kila iväg till Sofia. Ha de gött!



Lyckat mat igår? Svar ja! Lätt som en plätt. Pasta, kyckling och bejjansås. Gäller å ladda inför "Paris"...


KOMMENTARER:
Postat av: johanna

Tjoho! Grattis! Jag kanske skulle ta mig lite ledigt den veckan då kankse? Hade passat väldigt bra alltså, ska snacka med chefen! :)

2011-04-13 @ 08:20:26

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0