EN UTGÅNG

Har börjat återhämta mig från morgondagen nu. Bäst för mig eftersom det snart är in i duschen igen å göra sig iordning för ikväll. I alla fall en väldig lyckad kväll. Började hemma hos Robin med 2 av hans arbetskamrater och Sofia. Efter lite "snaps" och vin drog vi vidare till Park Lane på queer night. Jäkla facinerande ändå. Mina favoriter var killarna med pajlettkallingarna som dansade på bardisken. :) Så nu har man upplevt de också!

Nu är det bara att börja tagga igen som sagt. Ikväll är det Camilla från klassen och hennes kompisar som jag brukar joina. Ingen egen förfest idag dock ;) Det blir ut till Eriksberg på drinkkväll följt av utgång, antagligen excet. Nu ska jag slänga på mig mjukisar och dra ner till affären! Ha re'







Älskar mina mobilbilder. Tankspridd som jag är glömde jag nämligen kameran på bordet hemma igår. Men Robin tog en del bilder, så får väl se om han slänger ut dem på facebook kanske? Annars får detta duga!


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0