FUCKING FOR VIRGINITY

Ja eftersom min blogg verkar ramlat in i någon klädblogg helt plötsligt så kan jag ju helt enkelt fortsätta lite på de spåret ett tag te. Nää.. Men har lite nya inköp å sånt där som ni kanske vill ta del av? Vad vet jag..



"Fighting for piece is like fucking for virginity"




Sen är det ju inte alltid JAG som gör de nya inköpen. Ibland när man kommer till Vänersborg så kan de vara så att mamma liksom bara råkat köpa något till mig. Men linne har jag köpt heeelt själv (stolt). Sen har de blivit så att även fast jag inte har varit hemma på ett tag så har jag lyckats få kläder av mamma. (syrran som leverantör). Som kjolen här då! Resten is old shiet!


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0