UPPDATERAR OM MITT LIV

Kanske vill veta vad som händer? Jag tjötar mest skit nu för tiden, eller? Tenta nästa torsdag så ska väl börja plugga till den nu i helgen. Sen är det ju att göra klart de där himla passet. Har bränt en skiva nu så det är klart i alla fall. Var å fikade med jojjis förut för att uppdatera om livet lite å då här. Annars inget speciellt. Imorgon blir det inflyttningsfest hos Sofia å Malin! Det kommer nog bli riktigt nice. Men blir nog RÄTT lugnt, eftersom jag måste upp å plugga hela söndagen!

Hmm... Jo vi har ju börjat med vårt MI (motiverande samtal) i skolan nu. Vi ska jag komma på något vi vill förändra och sen är vi grupper om 3-4 pers och ska motivera varandra till detta. Jag har då valt att typ börja plocka undan direkt efter mig själv. Så får väl se hur detta slutar... Återstå att se då!

Öhm. Snart kommer Karro hit. Vi ska se den sista step up filmen. Vi måste ju äna fortsätta vårt maraton vi började för ett tag sen! ;) Nä nu ska jag hålla keeeeeft. Hajj!


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0