KUL PÅHITT

Kom precis hem efter att ha spelat beachvolley. Yes så är det. Vi slutade vid 12 idag så vi var 4 stycken som bestämde oss för å dra å spela lite. Sketkul var det, å svettigt. De trodde jag faktiskt inte. Vi blev ju 2 i varje lag och det var riktigt bra spel emellan åt så.

Imorgon är det dags för gymträning med skolan igen. Så jag börjar inte förrän klockan 1, så då är det ut till Lerum igen som gäller. Tummen upp. Den här gången så ska jag inte dra till gymmet dagen innan så jag har träningvärk. Big mistake! Det va de!


KOMMENTARER:
Postat av: Boolaelena

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you

2011-11-08 @ 06:25:16
URL: http://boolaelena.blogcheapster.com

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0