HEJ ARBETSLIVET

Idag är jag tillbaka in i arbetslivet kan man säga.. Har varit min första dag på Vattenfall. Jag börjar ju inte riktigt seriöst än men skulle in å hämta flygbiljetter, få en EGEN bärbar dator (gassigt) och fixa till den med inloggning och elegitimation å grejjer. Det var lite rörigt sm de brukar vara, men nu har det nog löst sig. Är i alla fall hemma nu och ska nog in en snabbis imorn och se så allt är klart för på torsdag flyger jag till Luleå över dagen. Höhö!

Ska snart åka tillbaka in till thn för att först möta upp Johanna för en liten snabbisfika och sen vid 3tiden ska jag träffa Hanna faktiskt, så det ska bli riktigt kul. Vi har sagt att vi ska träffas nu i över ett år tror jag! :)


Nöjdtjej.. Det är inte alla sommarjobbare som är så viktiga så de får åka på utbildning å grejjer så de måste få en bärbar dator! ;) Hihiii...


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0