JAG SÄGER DE IGEN...

Spontant is the shiet! Igår var det ju då dags för tenta på morgonen. Jag skrev klart den ganska snabbt och sen satte jag mig på tåget till Vänersgött där det väntades studentfirande. Började i thn hos Sandra för att sen lämna bilen och åka till familjen ericsson och fira Oscar. Vi blev kvar där med gött käk, vin och fina vänner.
 
Senare bestämde vi oss för att fortsätta kvällen och drog vidare till familjen Stener där det blev ännu mer vindrickande och skitsnack med inprincip hela Vänersgötts befolkning (förutom de som tog studenten).. Kvällen slutade väl kring 3 halv 4 då det bara var å sätta sig på cykeln å cykla hem i ösregn... Tyvääärr tog jag inga bilder :(

KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0