NÄRA SKJUTER INGEN HARE

Jag höll ju på att göra värsta tabben häromdagen. Var inne på sfs hemsida och såg att Harry Potter skulle ha premiär snart. Jag läste i mitt huvud tisdag 21/6. Tar kontakt med Robin (vi har sagt att vi ska se del2 tsm eftersom vi såg 1an) och frågar om jag ska boka biljetter till onsdagen (imorgon). Ungefär 2 sekunder innan jag ska köpa inser jag att det inte alls står att den har premiär tis 21/6 utan tis 12/7. Så det var nog lite vääääl tidigt å beställa biljetter va... Så vi får vänta en månad till på Potter helt enkelt!


Slänger upp den här bilden från ETT av alla våra strandishäng förra sommaren. (Karro, här är bilden med hårfärgen också)


KOMMENTARER:
Postat av: Karro

haha SOM jag har väntat på den ;)

2011-06-26 @ 23:47:53

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0