OCH VART FAN ÄR JAG?

Jo jag är ju i Luleå. Klockan 3 inatt var jag uppe för att vid halv 4tiden åka mot landvetter och först sätta mig på flyget till arlanda och sen byta där till ett flyg till luleå. Sen väntade en taxi på mig som körde mig till kontoret här. Så nu har jag fått lära mig vad jag ska göra. Vid halv 7 tiden ska jag sätta mig i taxin igen till flygplatsen och åka samma väg tillbaka.

Så idag har jag flugit mer än dig, DAVID!

Vi är klara här nu för dagen så sitter å slösurfar innan jag ska ta en tur runt i Luleå. Kolla in shoppingutbudet lite... Ska tydligen finnas en del affärer! :)

Är väl hemma runt 12 inatt så lär vara rätt dö! Hoj!

KOMMENTARER:
Postat av: David

Ja de har du ;) 4 Leggar på en dag är ganska tröttsamt som passagerare! =)

2011-06-17 @ 01:56:50

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0