SEDÄRJA, EN TISDAG

Hej alla barn!

Idag blev det en kort arbetsdag, så jag jobbade bara till 12. Drog på lunch med gubbarna å Elin också, men lunchtimman är ju tyvärr inte betald så! Nu har jag dammsugit peugeon också. Den lämna ju familjen Larsson imorgon för att ersättas av en annan. Spännande, spännande ;) Så det blir adjö till peggan :(, men vi måste sälja den innan skitbilen brakar ihop totalt! Kan visa en bild imorgon på den nya, om ni är intresserade!

Var på systemet förut också och handlade till midsommar. Bäst å göra de innan resten av Sverige ska dit! Så nu är de klirrat också. Nu ska jag bara komma på vad jag ska ha på mig. Ska ju trots allt bli hela 16 grader... ;D

KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0