BARA EN HELT VANLIG TORSDAG

Idag finns det nog absolut ingenting spännande att berätta egentligen. Har varit i skolan 8 till 4. Är hemma nu några timmar sen drar jag iväg på spinning. Och sen var dagen slut ungefär. Tanken var ju att kanske hänga med Karro å hennes kille å några å ta en öl eller så, men det blir nog bang på de. Jag lär decka i så fall... 

Tankar som snurrar i mitt huvud är om jag ska åka till Vänersborg i helgen. Är det värt de? Kommer jag missa något i Göteborg som jag alltid gör när jag åker hem? Ska jag vänta tills jag blir hemlös och antagligen kommer tillbringa alldeles för mycket tid i Vänersborg? Hm...



Nu ska jag sätta mig och läsa lite "levande människa". Härlig bok, aight? Sisådär skulle jag nog säga faktiskt... Men kan man bli annat än lycklig av framsidan?

KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0