TRYGG IGEN

Nu är jag hemma på Hisingen. I tryggt förvar. Och väldigt mätt. Åkte som sagt iväg till Sofia och Malin som hade bjudit in lite folk för att käka semlor och pizza(som jag dockc avstog). Sedan tog jag, Johan och Viktor löpet mot bussen. Var väldigt länge sen jag verkligen SPRANG, men de lönade sig och vi hann med bussen!

Nu är det bara att tagga för en vecka till i skolan. Upp till 9 och föresläning imorgon och senare på eftermiddagen ska min grupp på Skratterapi (skoluppgift), hur kul kommer inte de bli då? Awesome, jag ska gå in för det till 100%. Nu natti natt på er!


En liten bild från förfesten som jag var på igår. Ganska tidigt innan de gick utför för tjejerna!


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0