WHAT A DAY

Sov som en stock inatt första gången på väldigt länge kändes det som. Uppe med tuppen och dra till skolan vid 9 såklart. Kom hem NU, nuuuu. Klockan är snart halv 6. Jag säger då de. Hade iofs bara "obligastoriskt" till 12 men sen har vi skrivit på vår rapport och sedan har vi även satt igång vår inaktiva person. Låter ju lite skumt, men rätt ovesentligt.

Halv 8 ikväll är det spinning såklart. Min träningsvärk är djävulsk, men vem bryr sig? Lite kaxig idag. Klockan 22 står jag på Ullevis tennisbana igen. Pucko som spelar så sent? Studentpriser då ;)

Och idag ÄR det vår. Varmt i luften även när inte solen är framme. Det är ett gott tecken!! Jag invigde även skinnjackan idag. Vilket jag antagligen kommer få sota för imorgon då det ev. blir minusgrader igen! Hörde jag inte att man skulle frysa in våren?


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0