EN SÅN DÄR ONSDAG

Hej hej på er! Onsdag idag då. Lilllördag som man också kan säga. Idag har jag å Dajana varit å biffat till oss lite på gymmet. Sen hjälpte jag henne å Josefin med lite plugg, dock var det ju inte jättemycket precis. Sen drog jag in till stan för jag hade tänkt att köpa mig en billig bikini på H&M, fanns det några kvar? Svar NEJ! Så blev ett vitt linne, lite underkläder och en jumpsuit istället!

Nu har jag gjort lite köttfärrssås här, eller  inte lite, snarare till ett helt kompani så nu slipper jag laga mat på ett tag igen. Lite så jag jobbar. Paj en vecka, köttfärssås en vecka osv...


KOMMENTARER:
Postat av: Michaelhermine

Great work,webmaster,nice design!

2011-06-14 @ 13:02:21
URL: http://michaelhermine.blogcorporate.com

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0