JOSSE TIPSAR: SÅ ÖVERLEVER DU...

...eurovision...? Jag vet faktiskt inte. Himla konstigt att man fastnar framför det varenda år. Lite tips från Josse att överleva i alla fall:

1, titta inte på det (nästan omöjligt för det går inget annat på tv)
2, om du tittar på det, gör det tsm med någon så du så långt som möjligt undviker att titta utan tjötar istället
3, om du ändå sitter och tittar på det själv (som jag) ha 1 kg godis till hands så du kan äta så mycket så du mår illa och tillslut måste gå å lägga dig!

Fördelar med att kolla:
1, du kan vara en av miljoner som uppdaterar sin status på facebook med något liknande som "neeeeeej, fel bidrag vann"
2, du kan hänga i snacket på skolan/jobbet dagarna efter
3, du kan ju alltid spana in dansken!


Tips i tips:
- Titta på pearl harbor istället. Jag insåg att jag inte sett filmen...Ja jag vet, det är sjukt! För er som sett den kan ni förstås kolla igen. De skadar ju inte liksom...



KOMMENTARER:
Postat av: Syedamalie

Perfect work!

2011-06-06 @ 09:41:04
URL: http://syedamalie.blognownow.com

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0