DEL 1 OCH DEL 2

Praktiskt tenta gånger 2, godkänt kan man säga! Första delen bestod av andningsgymnatik och liknande gick som fina fisken. Sen skulle vi in till del 2 och då blev alla så jäkla nervösa när 2 av 3 blev underkända i gruppen innan. Efter lite småtabbar sådär så blev det godkänt så det kändes riktigt gött att få de gjort. Nu ska jag njuuuuta hela helgen för att sen hoppa in i plugget inför den teoretiska då!

Ska väl första gången den här veckan "fixa iordning" mig lite. Har tidigare varit så jäkla trött så har bara duschat av mig på kvällen innan och sen vaknat med knullruffs och satt upp en toffs och dragit på mig lite mascara typ. Så dags att bli människa igen mina vänner! ;)


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0