ETT INLÄGG

Hej hej! Då var det dags att blogga lite här igen. Vad vill ni veta ? Att jag numera äger en Versaceklänning från h&m kanske? Det var som om det var ödet, jag tyckte en klänning från kollektionen var snygg men gav upp att försöka få tag på en! Så var morsan i Stockholm i några dagar, går in på hm där det finns kvar en klänning i storlek 34. Och vilken klänning var det tro om inte precis den jag ville ha! Och precis i min storlek också! Lycka där ja! Antagligen någon som lämnat tillbaka den, men desto bättre för mig! :) det var de!

Gympapasset gick bra idag förutom att skivan inte fungerAde i deras cd-spelare så fick improvisera med annan musik. Halva poängen med passet försvann ju äna då men men. Nya tag nästa vecka!


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0