NEGATIV

Stort varningstecken! Ska vara lite negativ nu men det är väl bra att skriva av sig lite då,i guess?! För det första då så har jag haft så jäkla ont i ryggen nu i några dagar , tror jag sträckte till i ryggen på träningen i måndags så har nästan inte kunnat sova på två nätter eftersom jag varken kunnat ligga på mage eller sidan. Så jag har liksom joinat patienterna jag jobbar med att inte kunna sova om nätterna, stappla mig fram och inte kunna vrida ryggen, men men Voltaren is the shit! Jag brukar i vanliga fall inte klaga på smärta men undantag nu och när jag har träningsvärk ;) Den andra saken nu då är att jag idag har haft sådär lite småont i halsen så där som när man går och väntar på att en förkylning ska bryta ut, ni vet? Inte bra, inte bra! Får inte bli sjuk till helgen! Nu ska jag inte säga så för då straffar väl Gud mig direkt. Så c-vitamin å sånt som gäller nu!!!!!! Det var nog de jag skulle klaga på faktiskt. Imorgon ska jag vakna mer positiv än någonsin! Kram på er och god natt.


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0