ÅH SHIIIEEET!

Dålig uppdatering idag. Det beror mest på att jag har varit som en levande zoombie idag. Började skolan 8 idag. Det är fasiken inte mänskligt. Speciellt inte när jag insåg det 12 kvällen innan så det blev alldeles för lite sömn. Kom hem från skolan vid 3 och stensomnade typ i soffan direkt. Blev jag piggare för de? Nix!

Sen skulle jag piggna till med att dra å träna. Vad händer då? Vagnen går inte för att det är stopp vid chalmers så det blev att skita i de. Kanske lika bra. Kan behöva göra tåhävningar istället eftersom jag vrickat till foten vid något tillfälle. Schmalt ont gör de i alla fall!

Positiva med att träningen blev inställd var att jag nu hann laga lite mat. Hade tänkt skita i de annars. Så nu är kycklingen i ugnen. Kösshajj!

KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0