DET LUKTAR HÖST

Förut när jag var ute och gick insåg jag att det luktar höst ute. Först blir man lite gla' och sen blir man lite ledsen i ögat. Det är i alla fall hyffsat gött väder idag med endast tjocktröja på fortfarande och bara några skurar. Jag är lite inne i någon slags halvdan tentadvala nu igen. Har ju hela två inläsningsdagar på mig den här gången så det är lite lugnare idag.

Har varit i lägenheten idag och träffat fastighetsskötaren idag. Ska bestämma kakel å så till badrummet och vardagsrummet har fått nytt golv och nya tapeter. Såg även hur köket hade blivit nu med tapeten och golvet. SNYGGT säger jag bara!! Kan flytta in grejjerna till helgen men kommer nog stanna hos syrran nån vecka till eftersom det inte finns något rinnande vatten än så länge!


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0