MYCKE NU...

Mycket att berätta nu. Eller inget dödsintressant kanske egentligen. Var ju på håkan i fredags med johanna. Det var Sviiiin kallt. Sen mötte vi upp Robin och Henrik för lite vin. Det blev så klart Beebar. Men vid 2 tiden drog jag och Johanna vidare till park lane och dansade några timmar. Sen var det dags att dra sig hemåt och vad händer då? Jo min plånbok blir stulen... Så var bara ringa brorsan och sätta sig i en taxi hem.

Igår var det dags för favorit-filmkväll hos folket Studiegången. Då ringer det i min lilla telefon och en kille har hittat plånkan. Så fick ringa upp honom och sen möta upp honom i stan när jag skulle hem. Gött, för nu slapp jag fixa nytt körkort.

I alla fall. Filmerna blev Vinterviken och Män som hatar kvinnor. Och så lite godis på de! Det var den helgen de. Nu borde man väl dyka ner i plugget kanske?

KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0