NÄRMAR SIG MASSAGE

Vi går rätt "korta" dagar i skolan nu. Eller? Idag från halv 9 till kvart över 4, och då skulle man ta sig hem från Mölndal också. Imorgon går jag från halv 9 till 7 på kvällen. Mumma! Dessutom i Kungälv så är väl hemma vid 9 på kvällen kanske. I helgen blir det minsann ingen rast å ingen ro. Då är det massageutbildning 9 till 16 lördag och söndag, 16-21:30 måndag och tisdag. Men jäkla gött kommer de nog bli. Man får ju massage också liksom. SEN ska jag hitta 20 personer att massera à 60 min. Några frivilliga?

Nu ska jag ta en dusch sen ska jag läsa lite mumsiga artiklar, seminarium imöra! Pöss på er !


OBS. Vem är grym på rubmle? Sjukt.nördig.tjej.90


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0