TRÖTT TJAJ

Hej. Jag är lite trött å seg å typ sämst på att uppdatera de senaste. Men det är nog bara för er att gilla leeeget. De kommer lite inlägg då å då helt enkelt!

I söndags hade vi det gör mysigt på manana med gött käk och ett glas vin. Mariah fyllde ju år då va. Sen igår fyllde Malin år så då surprisade vi henne litegranna med att komma hem till henne å käka lite marängswiss och leka lite lekar som vi brukar göra helt enkelt.

De senaste är ju instagram. Eller de senaste å senaste?! Har haft ett tag men bara använt bilderna privat. Ah i alla fall så heter jag joosses där med så om folk vill följa mig så vet ni.

Nu ska jag dra mig till gymmet. Måste komma ur min dvala här. Sen blir de nog till att plugga lite å så.


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0