SATURDAY NIGHT

God eftermiddag kära läsare. Gårkvällen var kanon mysig. Jag och Sofia lagade till ett par redigt goa biffar, rotfrukter av alla dess slag och tzatsiki och sen joina Pär, David och Joel och de klagade minsann icke på maten! Sen chillade vi lite och sen slänge vi på en "skräck"rulle, dont be afraid of the dark. Ingen toppen film asså!
Idag har jag börjat slipa på mitt CV. Insåg att jag inte hade Word på datorn så var tvungen att köpa de och det tog ju timmar å ladda ner så blev inte så mycket skrivet tyvärr. Nu ska jag sätta mig på vagnen och sen på tåget mot thn och Filippa. Där blir det hejdundransfest vill jag lova!
Gick igenom mailen förut idag och hittade en himla massa bilder. Förr var man tydligen tvungen att maila bilder på varandra. Detta är från bokmässan i 1an på gymnasiet tror jag.
Från vänster: Johanna, Filippa, Jag och Lottis.
Där var man inte för tjock i alla fall!

KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0