FÖR DEN SOM BRYR SIG

För idag har jag först varit i skolan till klockan 12. Idag var det praktiskt på schemat vilket innebär att tiden går snabbt och att det är oftast är väldigt kul. Sen åkte jag hem. Kolla 1 och en halv timma på tennis för att se Djokovic ta sig till Final i Australian Open. Sen har jag tvättat och städat sedan 2 tiden ungefär. Herrejisses vad lång tid det tar att tvätta egentligen. Väntar på att kläderna ska torka sen tänkte jag pallra mig ner till Hemköp och köpa mig godis å så I think. Idag blir det slappa hemma som det ser ut för att ladda inför att mamma kommer imorgon och stannar tills på söndag. SÅ shopping all day long på lördag! Hepåre!
Jo förresten. Fick praktikplats på Sahlgrenska på strokeenheten, så är riktigt nöjd!!

KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0