HUR GÖTT?

Det är ju verkligen sjukt gött att ha långledigt. Känns som jag vart ledig rätt länge nu och så är det bara torsdag kväll än så länge. :)

Igårkväll var jag med Johanna å Co på 2lång och tog en öl. Det är verkligen sjukt konstiga människor som hänger där alltså. Så mycket korta luggar och gardinklänningar alltså. Jag blir så sjukt unik i mina helsvarta kläder där.

Idag har jag mest slappat och blandat det med lite nytta. Storstädat lägenheten och vikt kläderna i garderoben för det såg ut som ett helvete i både lägenheten och garderoben. Å nu ikväll har Malin och Sofia varit här. Vi hyrde "jag saknar dig". Inte en film att rekommendera. Gud alltså. Skådespelarna var sämst så vi satt typ och skrattade hela filmen fast att det är en väldigt seriös film.... Nu ska jag sova. Natti gott!!


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0