VART DÅ?

Nu är den praktiska tentan över. Det gick galant! Så nu är det bara att invänta den sista praktiska tentan som är innan sommaren. Som antagligen blir lite tuffare. Nu sitter jag å väntar på att "festkommitteen" ska komma hem till mig. Vi ska planera lite för morgondagen då det väntas klassfest. Kommer bli så bra detta vettni! Synd att alla som inte går i klassen kommer missa detta spektakel! ;)
Nu tycker jag det för övrigt kan bli VÅR???!! Förra veckan brände man sönder sig och idag blåser det storm, pissregnar och är kallt. Suck... Inte kul om det är sånt här väder om folket som ska springa göteborgsvarvet på lördag (typ halva klassen). Brukar ju bara kul att dra dit å kolla, så får se hur jag gör.

KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0