MATCHUPPLADDNING

Ja på söndag gäller det. Regionsmästerskap i Lidköping. Tragiskt få spelare med som alltid, vi är 4 stycken denna gång varav 2 är från lidköping. Ah Regionsmästerskapen har blivit utbytt från Distrisktsmästerskapen då. Helt onödigt, fortfarande samma spelare med ändå ju. I alla fall spelar jag på söndag kl 09:00,URSCH, verkligen inte min tid alltså. Måste åka hemifrån typ halv 8 och då kanske gå upp typ halv 7.... :O Hur ska man då vara pigg?!

Har ni några tips på hur jag ska vara pigg på morgonen?



oohh vilken serve, eller nåt :D haha

KOMMENTARER:
Postat av: Christin

Jaa gör det, jag tror att anledningen till attj ag fick jobbet var för att jag ringde och frågade dem när man vet om man fått jobb och så, men lycka till!

wipeout i morgon då och ikväll melodifestivalen ;)

2009-03-14 @ 11:51:51
URL: http://ccchristin.blogg.se/
Postat av: manuela

gå lägg dig jättetidigt typ 8 sov ordentligt drick mkt vatten ät ordentligt och bara kämpa på, vet att du klarar det!

Lycka till (L)



sv:njae inget spec tror jag,bara umgås med vänner och familj,själv då förutom tennisen då?:)

2009-03-14 @ 16:06:27
URL: http://maanuelas.blogg.se/

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0