som ett streck !

Nu kommer jag vara som ett streck i löparspåret när jag springer förbi. Haha. har köpt nya skor nu. Var ngt också att man kunde koppla ipoden till skorna också. Så jäkla rolig kille som hjälpte oss med skorna också, drog sina små skämt där osv. Får väl dra dit oftare och testa skor då ;)

Imorgon får väl testa skorna då. Ska ändå träna klcokan 2 så kan vara gött å springa lite innan och vakna till. Kommer noog hända hahah !

btw, ni har väl inte missat de nya OTH avsnitten? det hade jag. Hela 2 st hade kommit och jag har sett dem nu. Jäkla tråkigt utan peyton och lucas ändå. Var ju halva nöjet att kolla på Chad michael murray liksom ! jaja.. snygg är han väl fortfarande..



KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0