sweat baby, sweat !

Ja träning idag igen. Asså gudars vad man svettas. Det är iofs gött för då känns det verkligen att man har tränat. Fast man kan lätt bli lurad också. Det är väldigt kvaft i hallen och hög fuktighet så de bidrar mycket till dessa svett attacker.

Började jobbet idag. Eller ah var där och typ fixade inloggning, tillträdes kort och fick en snabb och intensiv liten kurs av "CAD". Ska fortsätta på sommarsjobbarnas arbete och de vi ska göra i CAD fick de typ en veckas utbildning på och vi fick ca 1½ timma. Haha. Det är jag och en till kille som ska göra detta jobb och dem var 15 pers... ;) Men det ska väl bli kul å rita lite elledningar ! tummen upp, pengar in.

Nu ska jag ta en dusch, sen ska jag ner till Kvantum och köpa mig typ maaaaaaaat ! Hooj !

KOMMENTARER:
Postat av: Anonym

Allt bra med dig denna Onsdag?



*Nu har jag laddat upp 2 videos från photoshop där jag förklarar olika saker =) Kika gärna in..Skratta gärna..Det mår man bra av!*

2009-09-09 @ 12:24:35
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0