TENNISKARRIÄR

Det har väl inte gått att missa att jag spelade seriematch idag? Sen hur det gick kan vi väl stryka kanske? Träningen igår gick däremot sjukt bra för att inte ha hållt i ett rack på 6 månader typ. Det var ju dock på hemma banorna på filt med rätt utslitna bollar mot trevliga människor. Sen att komma till Göteborg och spela på hardcourt med sprillans nya bollar mot de drygaste, är en annan femma.

Slutsats: Saknar tennisen ändå. Gillar att jag fick träningvärk i precis de kroppsdelarna man vill ha, magen, rumpan och rygg/sidan på magen. Skulle man börja spela igen skulle man ju få tillbaka den där killerkroppen helt klart... Men jag vill INTE spela i göteborgsklubbarna med tanke på mottagandet vi fick... Uruselt...

Inte jag på bilden men Leila är långt där borta. Som gjrode den bästa matchen av oss 3 i alla fall. Men det blev nog tillslut förlust i alla matcherna...


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0